Vanaf vrijdag middag loopt dit verhaal nu al en er is maar geen oplossing omdat die “lichten” bij jullie het kennelijk niet (willen) begrijpen!
Zo is het begonnen:
Hallo, ik neem contact op met jullie via de chat, namens de weduwe van de heer A.H.M. S.......s onderste Scheijdt ''.... Landgraaf. Het gaat om het beëindigen van een telefoon abonnement dat de heer S.......s bij jullie had lopen en dat per automatische incasso wordt afgeschreven, ( zie eerste bijlage) De heer S......s is begin april 2023 overleden en gecremeerd op zaterdag 8 april. Het telefoontje dat de heer S.....s gebruikte als alarm nummer is bij het opruimen van zijn spulletjes helaas weg gegooid. We beschikken dus niet meer over het nummer en kunnen dus niet opzeggen via het het daarvoor bestemde formulier. Ik hoop dat u ons verder kunt helpen want mevrouw Smits wordt nu elke maand voor €2.50 belast zonder dat ze nog ergens over beschikt. Ik hoor graag van u met een vriendelijke groet Rob Barlage (Een kopie van de rouwkaart was toegevoegd!)
Goedenavond Rob, ontzettend vervelend om te lezen. Gecondoleerd aan u en alle betrokkenen. Als u mij kan voorzien van de overlijdensakte en het bij ons bekende woonadres, dan zal dit voldoende zijn.
Mijn antwoord:
Oke, dat moet gaan lukken. Mag ik dat morgen toesturen. Vanavond wil ik haar daar niet meer mee lastig vallen. Vast bedankt voor de moeite! Fijne avond
Mijn antwoord: Zaterdag rond 17.00 uur
Hallo zoals beloofd hierbij de overlijdensacte betreffende de heer, in mijn eerste berichtje had ik al die gegevens reeds vermeld maar zal ze hier nogmaals toevoegen A.H.M. S......s laats woonachtig Onderste Scheijdt .......... 6372 RD Landgraaf NL. Ik ga ervan uit dat we u zo voldoende hebben geïnformeerd om het abonnement te beëindigen. Mochten er onverhoopt toch nog vragen zijn dan hoor ik die graag. In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp en de medewerking bij deze. Gr. Rob Barlage (de overlijdens acte hier natuurlijk niet geplaatst, wel mee gestuurd)
Maandag 5 juni 2023 rond 09.00 uur,
Niets meer van jullie vernomen dus nog maar een keer contact gezocht:
Goede morgen, ik zou graag een bevestiging ontvangen dat e.e.a. nu geregeld is. Ik heb zaterdag de overlijdens actie naar jullie gestuurd zoals was afgesproken. Graag even een berichtje terug. Met een vriendelijke groet Rob Barlage Geen reactie
Rond 10.00 nogmaals contact gezocht:
Hallo, is er iemand die me even kan helpen?
Goedemorgen, nogmaals gecondoleerd. Zou u de overlijdensakte kunnen toesturen? Deze hebben wij nog niet ontvangen.
Mijn antwoord: Maandag nog geen minuut later:
Goede morgen, als je even omhoog scrolt dan kom je hem van zelf tegen. Hij is zaterdag meteen gestuurd naar jullie!
Om het makkelijk te maken , hierbij nogmaals een kopie!
Graag een bevestiging????
Een rouwkaart volstaat niet als bewijs.
Voor een beëindiging is een officieel overlijdensakte benodigd.
Mijn antwoord: Maandag 12.03
Ik heb u net een kopie van de overlijdensakte toegestuurd!!!
Hoe moeilijk kan het nou toch zijn?
Als u even op 'openen' klikt dan kunt u het zelf zien!!
Nog maar een keer dan!!
Om 12.38 nog geen teken van leven, dus het volgende gestuurd:
Gaat het vandaag nog lukken???
Om 13.24 nog maar een keertje de akte toegestuurd:
Voor mij was inmiddels de maat vol en ik ben maar gaan bellen naar, wat jullie noemen “klantenservice”
Na door het menu te zijn geloodst en ongeveer een kwartier in de wacht te hebben gestaan,
Een vriendelijke jonge dame, die ook weer haar verontschuldiggingen aanbod en te kennen gaf dat dit geen manier van doen was.
Zij kon echter zo ook niets ondernemen en verzocht mij om even een mail te sturen naar:
Klantenservice@service.simpel.nl waarin ik even uit de doeken moest doen wat er aan de hand was.
Teven vroeg ze mij even aan te geven wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd was waardoor ik me zo boos maakte.
Naar aanleiding van haar verzoek derhalve dit overzicht, "ik hoop echt dat jullie hier iets mee gaan doen, dit is echt te gek voor woorden." schreef ik aan Simpel
Met een vriendelijke groet,
Rob Barlage
Zo werkt het dus kennelijk (NIET) bij Simpel ( what's in a name!!) Als het effe moeilijk kan dan doen we het ook moeilijk, niks SIMPEL dus!!
Veel gelul , maar klanten helpen, Hooo maar!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten